piątek, 28 kwietnia 2017

Uzależnieni są wśród nas

Diagnoza nieprzypadkowa.
każdy jest od czegoś uzależniony...jedni od fajek, drudzy od wódy, trzeci od obżarstwa...
Są też takie subtelniejsze jak - zakupoholizm...Dopóki nie grozi mi komornik, to chyba problemu nie ma co???


A tak poważnie...Nic nie daje takiego dreszczyku emocji jak - oczekiwanie na kuriera...
jesssu nawet zakupy w sklepie nie dają mi takiej frajdy, jak zakupy w internecie...czy przyjdzie takie jak na zdjęciu, czy będzie pasować???


Mój mąż, robiąc porządki w szafie i piwnicy wypomniał mi 40 par butów ... Jak na cały rok to chyba nie jest źle???
No cóż, biedak nie wiedział, że buty to tylko kamuflaż ... dobrze że nie policzył...torebek :)))


Tak torebek mam dużo...niestety jest tylko jeden kłopot.
Buty mogę zmieniać codziennie, z torebkami już tak łatwo nie jest ze względu na ich zawartość...którą nie zawsze w całości przeniosę i potem okazuje się że jak na złość, brakuje mi świstka z torebki, którą miałam w poniedziałek, a w środę brakuje pomadki, którą zostawiłam we wtorkowej...istny zawrót głowy...


Natomiast przyznam wam się, ze zawsze pod koniec miesiąca, robię remanent wszystkich torebek i mam największego banana jak uda mi się uzbierać ok.50zł !...i wtedy bardzo się cieszę, że czasami zamiast do portfela wrzucam drobniaki do kieszonki w torebkach , yupiiii


A teraz prezentuje najnowszy nabytek. Hit sezonu 2017 !


Cirkules bag czyli okrągła torebka...Mięciutka skóra, śliczny marynarski kolor...Podziwiajcie ze mną :)











a czy ktoś się stęsknił za #zwyklakami z kibla ???







3 komentarze:

  1. Gosia piękna torebka i ten papier w tle komponuje się z kiblowym nastrojem😂😁😉
    Ja kompletuje buty i staniki takie zboczenie
    Pozdro
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy kibel i toaleta to naprawde sluszne miejsce fotografowania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda nie jestem uzależniona od torebek i butów, chociaz ilości mam spore (ale niektóre mam kilka lat ;))A przekładając rzeczy z torebki do torebki staram się przekładać wszystko, żeby przypadkiem nie okazało się, że czegoś mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...