czwartek, 20 listopada 2014

Drapieżnik w domu i zrobiona na szaro

Wkręciłam się w klimaty ramkowe. Sprawia mi to ogromną frajdę.
Internet jest morzem inspiracji.
Na topie są poduchy w "zwierzaki" : wiewiórki, sowy, jelenie ... i wilki.
Z nami też jeden zamieszkał. Oswajam dzieci z dziką zwierzyną :).

Oczywiście ramkowo - bo to ostatnio moja pasja. szczególnie gdy obdarowanym sprawia tyle radości i uśmiechu...
*
A Ja na diecie...dziwna ta dieta. Przytyłam 2 kg. Chyba najwyższy czas znaleźć ujście dla mojego bogatego wnętrza bo niedługo nie znajdę na siebie rozmiaru :P





*
szarości. moja ulubiona baza.
ostatnio znajduje inspirację TU. w poszukiwaniu własnego stylu.polecam.



11 komentarzy:

  1. Podobno kochanego ciała nigdy za wiele :) zwłaszcza zimną :):)
    Uwielbiam ramki i wszystkie cuda, które nam pokazujesz są piękne :)
    Łapię inspirację na prezenty :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Ja bym wolała dwie warstwy swetrów założyć niż tłuszczykiem się grzać :p
      ps. cieszę się, że moje ramki są ... inspirujące...bardzo :)

      Usuń
    2. Gosia, sama robisz te ramki? A podpowiesz, gdzie tego wilka wynalazłaś- świetny jest!
      Ps. Zwyklak jak najbardziej ok. I ja również- mogłabym i pięć warstw zakładać, byleby nie mieć tego "kochanego ciałka"...

      Usuń
    3. nie kochana. kupuje w pepco lub castoramie. jedynie "zawartosc" obrabiam na kompie i drukuje jak na razie na zwyklym papierze. ale kazdy jakos zaczynal hihi

      Usuń
    4. No dobra- teraz wyjaśnij mi, co znaczy "zawartość obrabiam na kompie" :) Pewnie źle się wyraziłam, ale właśnie o zawartość pytałam :) Kto by miał czas samemu robić ramki przy dwójce dzieci :)

      Usuń
  2. faktycznie a takiego drapieżnika da się oswoić? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym taką poduszkę :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary to naprawde wdzieczny kolor- czesto traktowany "po macoszemu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekonalam sie ze stanowi swietna baze a zawsze mozna dodatkami podkreslic osobowosc :)

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...