środa, 12 marca 2014

WROCLOVE




Są takie miasta, które w moim sercu zajmują bardzo wyjątkowe miejsce…

Jednym z nich był Poznań, opisywany TU z racji pobytu u przyjaciółki…

Większość z nich łączy jedno : miłość

O ile Poznań był moim "pierwszym razem" … o tyle Wrocław to miłość przelotna, szalona... i bardzo intensywna.

I jak pomyślę, że znów się tam znajdę to serce bije jak oszalałe, wspomnienia wracają z mega prędkością … znów czuje ten dotyk, smak ust… reszta niech pozostanie moją słodką tajemnicą J


I mimo, że teraz jadę w zupełnie innym celu, EMOCJE wracają, podniecenie wzrasta i wciąż się uśmiecham..

Fajnie mieć takie wspomnienia… J

20 komentarzy:

  1. byłam raz i bardzo mi się podobało :))))))))))))))))))))
    miłych wspomnień kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie moje wspomnienia z dawien dawna są związane z wschodnimi 'rubieżami'.
    Tak się jednak złożyło, że dwa dni temu 'przymusowo-służbowo' wylądowałem we Wrocławiu. I udało mi się skusić się na spacer (zamiast wyjazd taksówkowy) i było naprawdę fajnie. To miasto chyba da się lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia, tylko nie daj się zbałamucić tej pierwszej miłości :)
    Pozdrawiam i samych fantastycznyh chwil Ci życzę
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, a żałuję. Może kiedyś się wybierzemy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam. Jeszcze przed narodzinami Hanki zrobiłam sobie taką jednodniową wycieczkę do Wrocka...I zamiast chodzić po galeriach włóczyłam się po mieście, wchodziłam na wieże które spotkałam po drodze..i potykałam się o krasnale :)

      Usuń
  5. Wrocław słyszałam, że piękne miasto. Ja nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś...dawno,dawno temu i tęsknie od tamtej pory.I Poznań mam na swojej liście,bo nigdy nie byłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce koniecznie do Karkowa jeszcze wrócić ...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. U mnie niestety skończyło się wówczas...plastrem :(

      Usuń
  8. Intelektualnie u Ciebie:) Lubię takie miejsca.l.. Bardzoi:) I lubię miasta, Każde ma jakis klimat.. Swój:) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki...z takimi wspomnieniami nic nie przesłoni uroku tego miasta , hihi

      Usuń
  9. No tak kazdy ma swoje wspomnienia zwiazane z jakims miejscem. Nie wiedziala bym jeszcze kilka lat temu o czym piszesz poki nie postawilam stopy w Grecji, slowo pokochalam to miejsce od pierwszego wejrzenia i niuchniecia nosem :> pomijam fakt ze przylecialam wieczorem i jedyne co zobaczylam jako pierwsze to lotnisowy zakaz palenia :P a z samochodu tez nie wiele widzialam. A jednak to wystarczylo zeby juz w samochodzie podjac decyzje ze zostaje ;) i zostalam 2 lata Teraz bedac w Polsce straznie tesknie za tym miejscem a na sama mysl o Chanii przyspiesza bicie serducha (sorki za bledy i rozpisanie sie) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio przeczytałam komentarz na pewnym blogu i chyba wiem, co było powodem Twojego wyjazdu do Wrocławia. Jestem ciekawa efektu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...