niedziela, 14 września 2014

Gdzie biedronka jest większa od moich dzieci..

Wiem, wiem, przeginam...
to już zakrwawa na pomstę do nieba..przeginka na maksa...nie dośc, że dwa posty jednego dnia, to znów pełno zdjęc, ale jak się nie chwalic gdy takie cudne miejsce powstało...

gdzie dla dzieci taka radocha,
no i znów cud się stał, Małż na wycieczkę dał się namówic :))



rosną takie "grzyby" :)

ale i tak nic nie przebiło "huśtawki".. ta zgodnośc to tylko na zdjęciu, ehhh

"Interaktywny plac zabaw"

Zdolna ta moja córka :))
"Modelki" :P

A po drodze :


a taki intensywny czas spędziliśmy tu:
  W Góreczniku...

i nawet na obiedzie byliśmy, jak zwykle rybka, ale słaba ze mnie blogerka, bo zapomniałam zrobic zdjęcia naszego posiłku :PP

ps. tym razem sola była niesmaczna :(. mam nadzieje , że następnym razem milej Nas zaskoczą.



7 komentarzy:

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...