sobota, 21 września 2013

Friends always welcome :)




No i poszli sobie goście…

 

Stół zawalony, jak na stołówce dla bezdomnych, sterta naczyń jak restauracyjnej kuchni, pogniecione kartony od soków jak przed zbiórką recyclingu, potykam się o kupę zabawek… mam to w nosie..niech leży… z palcem w du… mogłabym się zakwalifikowac do pewnego programu…ale i tak nie będę tego dziś sprzątać…



Żyję jeszcze gorącą atmosferą mimo wyjścia naszych znajomych… Szczęka mnie boli od śmiechu, gardło wyschnięte, chrypa puka do drzwi…
Fajnie mieć znajomych przy których masz wyjebane na wszystko, możesz porozmawiac o andropauzie, że seks już inny, że dzieci nie usłuchane, nasi panowie wspominają czasy swoich „panieńskich” wyskoków i nawet najmłodsze dziecię w objęciach Morfeusza pozwala odetchnąc…

 

Hej fajnie, że wpadliście …….


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj długo się zbieraliśmy...zebrac do kupy 3 pary z dziecmi aby każde było zdrowe i rodzice mogli sobie pogadac..bezcenne :)

      Usuń
  2. Ale już dawno takiej fajowej imprezy jak Twoja nie miałam! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty za to jeździsz na blogowe spotkania...też zazdroszcze...
      a teraz pije kawke i wcinam szarlotke na śniadanie...raz sie zyje..przede mną jeszcze druga tura naczyn..dzięki bogu za zmywarkę...i małż obiecał że dokończy...oczywiście jak go dobudzę, hehe...

      Usuń
  3. Zżera mnie zazdrość. Mnie ostatnio nawet cieszą odwiedziny teściów, zawsze to ktoś dorosły, do kogo można gębę otworzyć. Fajnie, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miałam jak młoda była malutka..teraz łaknę "wyższych rozrywek"...a wizyty teściowej należą już do innego pułapu spotkań, hehe..

      Usuń
  4. Oby jak najwięcej takich spotkań i takiej odskoczni !

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkania z przyjaciółmi-bezcenne.
    pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...