środa, 8 czerwca 2016

Zwyklak z kibla /zrobiona na szaro/ czyli wciąż nie dorobiłam się dużego lustra...

Dziś w roli głównej szarość i róż...
W myśl idei slow, simple i ogólnie pojmując wszelkiej prostoty, oczyszczania szaf ze zbędnych ciuchów -

 moja piwnica powiększa się o kolejne worki :PP

Ja chyba nie do końca pojęłam tą idee,
bo pozbywam się ciuchów z szafy, kosztem miejsca w piwnicy :PP
Jakoś nie do końca umiem się rozstać z rzeczami, nawet jeśli  przez rok nie miałam ich na sobie.
Wręcz przeciwnie...ja po roku gdy do nich dotrę, przekopując się przez piwniczny "burdel", przepraszam się z nimi, dostrzegając nagle ich piękno i funkcjonalność :)
I tak mogłaby się zacząć historia różowej bluzki z Reserved.
Kupiona pod wpływem impulsu, założona tylko raz.
I tylko dziękując losowi, że nie pożarły ją mole, ani myszy.
Przetrwała :)
Idealna na upały jak i klimę w pracy :)
i zakrywa "boczki" :PP



Nowością są zdjęcia moich zwyklaków w powyższej formie.


Odkąd założyłam INSTAGRAM to moje ulubione prezentacje moich
 propozycji strojów na powszednie dni do pracy


pazury oczywiście pod kolor :)).




a tu zdjęcia które z kibla które się nie załapią w całym zestawie





24 komentarze:

  1. Ale świetne sandałki! Mam podobnie z ubraniami.

    Gosia! Śnił mi się dziś Twój balkon i... niedźwiedzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O my gosh... niedźwiedzie na moim balkonie😉😉... ale białe czy brązowe ?? 😂😂

      Usuń
    2. Brązowe. Jakby się komponowały? :)

      Usuń
  2. A ja się brutalnie rozstaję z garderobą. Dwa razy w roku gruntowne porządki i teraz jak tak patrzę to miałam podobną, jak nie taka samą bluzkę. W każdym razie w tym samym sklepie zakupiona i tak patrzę, i patrzę sobie i chyba żałuję że ją usunęłam, bo u Ciebie wygląda bardzo fajnie. Idealny kolor na letnie dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest dobrze w pastelach i sama nie wiem jak mogłam ja skazać na roczną banicję :)

      Usuń
  3. Znam to uczucie. Rzadko robię porządki w szafie, bo nie mam sumienia czegoś wyrzucać. Tzn. ja nie wyrzucam tylko zawsze gdzieś tam przekazuję. Wyrzucić nie byłabym w stanie. Chyba, że coś jest naprawdę zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też oddaje albo dalszej rodzinie albo do caritasu. do śmieci nigdy...raczej aż tak nie niszczę rzeczy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. miło mi kochana...ciesze się że komuś tez mogą przysłużyć :)

      Usuń
  5. Nie odzywam się za często,zazwyczaj tylko czytam, ale tym razem musiałam Ci napisać:Świetnie wyglądasz!!! ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odzywam się za często,zazwyczaj tylko czytam, ale tym razem musiałam Ci napisać:Świetnie wyglądasz!!! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w kiblu robią efekt ;/. Nawet mój mąż nie może uwierzyć że na tych zdjęciach to Ja, hehehe...mimo wszystko dziękuję za komplement😉

      Usuń
  7. Ja na szczęście (albo i nie) mam wilgotną piwnicę, więc ubrań tam trzymać nie mogę. od kilku lat staram się ogarnąć moją szafę kolorystycznie - ale jakoś nie daje rady, chociaż nie chomikuję jak kiedyś ;) A koszula, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja piwnica ma chyba gumowe ściany. Niedługo dobije workami do sufitu:/. Obiecuję sobie w tym roku zrobić tam porządek.
      A koszula super podkreśla akurat mój typ urody, nawet na żywo 😉

      Usuń
    2. Gumowa piwnica :D Ha moja młodsza siostra mieszkała kiedyś na stancji gdzie była szafa bez dna - że ja nigdy nie trafię na takie wynalazki ;)

      Usuń
  8. Masz bardzo ładne płytki w kiblu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wierzę! Taka ładna bluzka poszła w odstawkę??? Toż to grzech :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze nawet nie wiesz jak ja bardzo to rozumiem. Mam tak samo. Ostatnio nawet zrobiłam przegląd szafy i strychu i z szafy sporo zaniosłam na strych a ze strychu przyniosłam. Już nie kupuje nic w second handzie,bo mam za dużo ubrań,których po prostu nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...jest na to rada..sama otwórz lumpex;))) albo zrób swat..czyli wymianę odziezy

      Usuń
  11. Zacnie w różu waćpani :)
    Bardzo ! Sandały rewelka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...