piątek, 2 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje w grudniu

Niczym jak markety w październiku, ja zaczynam dekoracje świąteczne już w listopadzie.
Grudzień czeka na choinkę.
Ale wcześniej trudno mi się oprzeć wszelkim inspiracjom
aby nie próbować czegoś przemycić u siebie w Salonie.
Najbardziej popularne dekoracje u mnie to

1. Renifer zwany potocznie Rudolfem


*


*
2. Wszelkiej maści i rodzaju GWIAZDY
czy to w postaci ozdoby na półkę...



*



czy w postaci świecznika

*

3. Choinka drewniana


*

4. Kubki świąteczne



*
czy wreszcie
5. Lampki...i chyba to one robią największy klimat



Osobiście szukam w miarę rozsądnych cenowo rozwiązań.
chętnie korzystam z oferty Biedronki czy choćby Pepco lub Kika.
Można tam w naprawdę dobrej cenie bardzo ładnie ozdobić mieszkanko...

A Wy dekorujecie mieszkania na święta?
Na bogato? :)




13 komentarzy:

  1. Świetna jest ta lampka stołowa

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzednich latach tak, i raczej na bogato... W tym roku myślę, że słabo z tym będzie u mnie. Nie dość, że wchodzę w grudzień z katarem, który trwa już ze 2tygodnie, to jeszcze Lila dziś po południu miała 39stopni... Do tego ciche dni z Marcinem od... nawet nie pamiętam kiedy, i nie myślę w ogóle o świętach.
    Ale Twoje dekoracje są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AJ te chłopy! Ja tak miałam w zeszłym roku. W tym roku oby było lepiej. Może dzięki Franiowi będzie łatwiej poczuć ten klimat. Kupiłam już lampki, Jaś otwiera kalendarz adwentowy,prezenty dla dzieci są. W tym tygodniu upieczeniu już pierniczki. Może poczujemy klimat Świąt

      Usuń
    2. Ewuś, klimat świąt to dla mnie przede wszystkim ludzie. A z tym u nas wciąż słabo... Wiem, dla dzieci. Więc staram się, ale marnie mi to wychodzi. Nie oszukam samej siebie

      Usuń
  3. Nigdy nie przywiązywałam do tego większej wagi- do dekoracji (oprócz choinki). Z przyczyn życiowych i w tym roku nie będzie tak pięknie jak u Ciebie, ale naszą ozdobą jest kalendarz adwentowy, który zrobił totalną furorę i codziennie moje dziecko mi za niego dziękuje ;-) Justyna:*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dekoracje pojawiają się i znikają ;) Bo niby robię dla siebie, ale wrzucam w neta, komuś się spodoba więc leci do niego, a ja robię kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie :) ja już też powoli świruję na punkcie świątecznych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki, własnoręcznie zrobione świeczniki i wieńce... No i wiadomo, ozdoby świąteczne :) Jednak choinka staje u nas dopiero na kilka dni przed świętami. W weekend, wspólnie z rodziną ją ubieramy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwaizdki, gwiazdeczki, pieknie! Ja akurat zupelnie nie mam zmyslu dekoratorskiego, wiec co roku wyciagam i rozstawiam po szafkach, te same balwanki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się tej półeczki na ścianie, chociaż ja bym pewnie ich więcej zawiesił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku, ze względu na remont ograniczylam dekoracje w domu! Zuzia pojawi się po nowym roku, więc nie mogliśmy sobie pozwolić na przerwę w remoncie!lubię tj Ty tanie i efektowne rozwiązania; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia, a Ty gdzie się podziewasz??
    Pięknych Świąt Wam życzę. Przede wszystkim rodzinnych i zdrowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje! Uwielbiam ten przedświąteczny czas dekoracji, a potem radość z udekorowanego mieszkanka.
    Pogodnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...