środa, 8 listopada 2017

Odszkodowanie za zerwanie ACL. Niestabilność kolana.

Leczenie oficjalnie zakończone.
Oprócz dobrej wiadomości, że kość się zrosła, więzadło wciąż pozostaje zerwane.


Z tego co się dowiedziałam, mimo, że zerwane więzadło się nie zrasta nie zawsze są wskazania do operacji.
Podstawowym kryterium decyzji o operacji jest tzw. niestabilność kolana. Najczęściej objawia się uciekaniem kolana do boku, poczuciem niepewności podczas chodzenia.
Poczucie niestabilności pozostaje chyba na zawsze. Gdzieś w głowie jest pamięć o urazie i krok staje się niepewny.


Na tą chwilę u mnie brak wskazań. Ból niestety jest raz mniejszy raz większy, ale moja praca plus rehabilitacja dają takie efekty mocnych mięśni uda i łydki, które trzymają kolano w ryzach.


Po zakończeniu leczenia i otrzymaniu zaświadczenia od ortopedy zostałam skierowana do lekarza medycyny pracy. Jeszcze przed zakończeniem zwolnienia można umówić się do lekarza, bo do pracy można wrócić tylko z jego pozytywną opinią.


Jeśli jesteście ubezpieczeni trzeba zebrać całą dokumentację - w moim przypadku była to karta ze szpitala - zaraz po urazie- wyniki rezonansu magnetycznego - ksero kartoteki leczenia ortopedycznego. Ważne aby na ostatniej wizycie ortopeda wyraźnie napisał co nam dolegało, i jaki jest stan naszej np. kończyny po zakończeniu lekarza. Ma to ogromny wpływ na decyzję o przyznaniu wysokości odszkodowania.


Całą dokumentację, mając od pracodawcy nasz nr polisy, można teraz po zeskanowaniu wysłać poprzez stronę internetową.


Pamiętajcie, wysokość waszego odszkodowania zależy na pewno od trzech kryteriów :
- kwota całkowitego ubezpieczenia na życie
- tabeli norm oceny procentowej trwałego uszczerbku na zdrowiu

- stanu waszej kończyny po zakończeniu leczenia .


O czym warto wiedzieć? Nie jest tajemnica poliszynela że pierwsza oferta od ubezpieczyciela jest ofertą najczęściej spełniającą najniższe minimum.
Warto dorzucić pierwsza propozycję i czekać na decyzję rzeczoznawcy... W 99% przypadków wypłacona wartość jest większa !



14 komentarzy:

  1. Witam , miałam podobny przypadek z tym że nie miałam złamania a skręconą i zmiażdżoną łękotkę . Najpierw operacja w roli głównej z łękotką a rok później wiązadła bo właśnie uciekały i lekarz mój prowadzący zalecił operację ale po roku czasu . Wszystko łącznie z operacją i opieką lekarską odbywało się w Piekarach Ślaskich polecam ten szpital jeżeli jest możliwość się tam dostać bo tamtejsi lekarze czynią cuda .Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie u mnie trzech ortopedów odradzało operacje. więc na razie skupiam się na rehabilitacji. ale dzięki za polecenie...pzdr

      Usuń
  2. Gosia, mam nadzieje, ze Swieta bedziesz miala wspaniale, pomimo sytuacji z kolanem! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, no trzymam kciuki, żeby ból jednak był mniejszy, albo najlepiej- w ogóle ustał. I niech odszkodowanie będzie satysfakcjonujące :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt- zdrowych i spokojnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze że walczysz o siebie, nie można się poddawać! przeszłam rehabilitację po endoprotezie i też na początku nie było dobrze, ale potem zmieniłam lekarza, leczenie i teraz kolano jest jak nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezależnie od tego co zaproponuje Ci ubezpieczyciel proponuję Ci zgłosić się po porady prawne w kancelarii Artura Klimkiewicza. Miałem podobną sytuację jak Ty i ubezpieczyciel mocno zaniżył kwotę odszkodowania. Dzięki kancelarii udało mi się wywalczyć wielokrotnie wyższe odszkodowanie. Na prawdę warto jest się zainteresować taką współpracę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest walczyć o swoje i walczyć o odszkodowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odszkodowanie za błąd w sztuce lekarskiej jest przeznaczone dla osób, które doznały szkód z powodu niewłaściwego leczenia. Kluczowe jest udowodnienie, że działania medyczne odbiegały od standardów i spowodowały szkody zdrowotne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...