poniedziałek, 23 listopada 2015

Po urodzinowy post

Czy tylko Ja tak mam, że w dniu ważnych imprez organizowanych w domu najchętniej sprzedałabym dzieci na jeden dzień, albo uśpiła na parę godzin?

Bo rzeczywistośc to cały dzień na nogach, a krojenie ciasta, przystrojenie stołu to pół godziny przed przyjściem gości, bo jakakolwiek wcześniejsza inicjatywa kończy się albo ręką w torcie, palcem w cieście, czy opendzlowaniem wszystkich wystawionych paluszków, nie mówię już o ściąganiu obrusu, przestawianiem kubeczków, talerzy itp.
Więc dopóki nie przyjdą goście muszę przez ok. pół godziny robic wszystko aby zawartosc stołu nie wylądowała np. na podłodze. Strasznie mnie to stresuje.
Za to puszcza po zdmuchnięciu świeczek :)
Teraz wylany sok, pokruszone ciastko staje się po prostu naturalnym elementem każdej imprezy. Są życzenia , śmiechy, wspominki, popisy dzieci, czasem pochwały dla pani domu.
I smutek gdy goście już sobie pójdą.

Nasza Myszka Hania


urodzinowo w klimacie Myszki Minnie
Małe przemeblowanko na potrzeby imprezy. Ciasto 3-bit. Podpatrzone u Dagmary.
Tort bezowy. Przepis u Agnieszki. Pyszne, polecam.


17 komentarzy:

  1. Urodziny widać, że udane. Dekoracje bardzo ładne.
    Pozdrawiam i miłego poniedzialku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udane. świętowaliśmy dwa dni. ledwo patrzę na słodkie :)

      Usuń
  2. Ale pięknie wszystko zorganizowane !
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem skromnie.ale najważniejsze, ze Hania zadowolona :)

      Usuń
  3. Jaka piękna solenizantka, nie wiem jak jest z dzieciakami, ale mnie czasem krzątający się mąż wystarczy żeby "wybić" z rytmu pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo. choć tym razem bardzo mi pomógł od strony porządkowej :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. i goście dopisali :). bardzo mi brakowało takich spotkań

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzięki Grażynko. Hanusia wyrasta na słodką dziewczynkę. taka już niej pannica, ze hoho

      Usuń
  6. Śliczna ta Twoja Mycha. Wszystkiego najlepszego - wiek jak najbardziej dojrzały :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Asiu. a jaka wzruszona przy dmuchaniu świeczek :)

      Usuń
  7. Jaka mała słodka Myszka. Wszystkiego dla niej najlepszego. I gratulacje dla organizatorki ;) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu. mloda zachwycona i to jest najlepsza rekomendacja :)

      Usuń
  8. Jaka już duża dziewczynka ;) Super;) Sto lat!!!
    A ja nadal nie wiem, co wymyślić na urodziny mojej Zosi, żeby nie spraszać tłumów, a przy okazji, żeby się połowa nie poobrażała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas impreza na dwa dni. i było super. za rok może w bajkolandzie :)

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...