czwartek, 26 listopada 2015

Nie szata zdobi człowieka. Cykl metamorfoz po "metamorfozie". Bluzka w paski


Dwa lata temu braÅ‚am udziaÅ‚ w sesji fotograficznej pod kÄ…tem „metamorfozy stylu” u niesamowitej Krysi.

Przepiękne zdjęcia Luizy. Miła i luźna atmosfera. I moja figura. Daleka od ideału.

Celem byÅ‚o nie tylko ukrycie moich „nadwyżek” kilogramowych ale również zmiana stylu mÅ‚odzieżowego na bardziej kobiecy.

Prawda jest taka, ze po powrocie do domu ani razu nie założyłam proponowanych zestawów. Coś mi zgrzytało. Wiadomo, najlepiej byłoby schudnąć, ale przecież wiem, że odpowiednio dobranym strojem może wiele ukryć, a wyeksponować to co nam się podoba.



Postanowiłam trochę odczarować rzeczy, które wówczas zakupiłam.

Na pierwszy rzut – bluzka w paski. Trudna opcja, bo wiadomo, że paski poszerzajÄ…. Ale nie musza. Zależy, w czyim towarzystwie siÄ™ pokażą J.

Tak została użyta w sesji:
A tak dziÅ› :






6 komentarzy:

  1. Gosiaczku! Wyglądasz o Niebo lepiej niż wtedy :***
    Zdecydowanie fryzura swoje robi, ale figurę też masz chyba teraz znacznie lepszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, różnica ok. 4 kilo. Jednak powyżej lepiej by ten zestaw pasował do spodni. A fryzura - fakt, z dłuższymi czuje się o niebo lepiej

      Usuń
  2. Gosia! Super teraz wyglÄ…dasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Å‚adnie ;)
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zdecydowanie lepiej i widać że schudłaś teraz, bo twarz całkiem inna. No i włosy też swoje robią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...