poniedziałek, 23 maja 2016

Moje typy z Jyska. Motywy roślinne i nie tylko.

Chyba też zaczynam fiksować na punkcie ozdób w klimacie "JUNGLE".



Weszłam na stronę internetową Jyska obejrzeć koce,
a zamiast tego mój mózg zarejestrował rzeczy wobec, których nie mogę nie mogę przejść obojętnie...




Wyglądają jak betonowe. Bomba

2. Organizer druciany. tzw "druciak.
W przeciwieństwie do innych - idealny do postawienia na biurku
/jeśli chcesz sama zrobić taki ale wiszący organizer zajrzyj do Kasi - tanio i rewelacyjnie/

3. Sztuczne kwiaty wyglądające jak prawdziwa oranżeria.
Dla tych co nie mają rąk do kwiatów /ja, ja, ja/



Ale szklanka chyba własna?

 5. Taki plakat. No ba :)


6. Świeczki z roślinnym motywem





2 komentarze:

  1. O! Te sztuczne kwiaty to dla mnie. Bo żywe w domu mi zdychają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mam podobnie...mobilizuje się aby pelargonie utrzymać całe lato :P

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...