wtorek, 4 października 2016

Kiedy Wszechświat czyta...bloga

Wierzycie w to, że słowo wypowiedziane
nie zostaje bez echa?
Że jeśli czegoś pragniemy to to .. przyciągamy?
Trochę w  tym przypadku, trochę magii, trochę wiary w Sekret.
Ale jak tu nie wierzyć w cuda gdy
upragniony zestaw z BlackRedWhite
w komplecie za prawie 1495zł....udało mi się kupić / NOWY/ za pińcet???

Nie wierzycie..
No to patrzcie...

Oferta BRW



Ogłoszenie olx :




No i w końcu w naszym Salonie z aneksem kuchennym...i jak???





15 komentarzy:

  1. Hehe, Sekret działa :*
    A może to urodzinowy prezent od losu? Bo fb mi chyba wczoraj podpowiedział, że mamy Twoje święto. Jeśli to prawda- wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ! Niech wszystkie marzenia się tak szybko spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana marzenia się spełniają...ale tak szybko!!??
      30/09 pisałam posta co mi się podoba a wczoraj znalazłam ogłoszenie na olx...aż nie mogę uwierzyć...

      Usuń
  2. Gosia - miałaś urodziny 3.10?!? Ale jaja - a ja 2.10:)))

    Wszystkiego naj... Prezent sobie zrobiłaś uroczy!!!

    Ps. Potęga podświadomości i Sekret razem wzięte;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę może prezent nie do końca, ale niespodzianka na pewno. Takie okazje cieszą najbardziej niz pójście do sklepu i kupienie co by się chciało... wszechświat mi dziś sprzyja ;)

      Usuń
  3. Czasem wystarczy mocno chcieć, a potem mieć wyczuloną uwagę na przedmiot marzeń. Gratuluję strzału!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara, co super traf. Świetne meble, nowoczesne i z nawiązaniem do tych vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę! Zachciała i ma! :) Super Ci się udało :) i teraz wszystko idealnie współgra :) To teraz jeszcze intensywnie myśl o komodzie - rtv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to teraz musze uważać na ...życzenia :)))

      Usuń
  6. ooo super :) chyba muszę częściej przeglądać aukcje na olxie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj warto, warto..zeby trafic takie perełki

      Usuń
  7. Kurcze ja może też zacznę przeglądać te aukcje? Będę potrzebowała kilku mebli. Fajnie,że nowki Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A opylialas stare meble już?

      Usuń
    2. został mi stół i cztery krzesła ... komoda poszła od razu :)

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...