poniedziałek, 18 września 2017

Must have autumn 2017

Złamanie złamaniem a tu już lato się kończy, nadchodzi jesień a wraz z nią moje modowe typy.
Cały czas mam nadzieję że wrócą na tapetę moje zwyklaki z kibla.
Na tą chwilę sami wiecie, że nie ma szans.
Ze względu na zerwane wiązadło w kolanie nawet jeśli wrócę przed operacją do pracy to o jednym mogę zapomnieć ... obcas.
Robiąc remanent w jesiennych rzeczach okazało się, że nie mam ani jednej pary płaskich butów. Same szpilki, wysokie obcasy. Dlatego motywem przewodnim stało się dla mnie poszukiwanie idealnych kozaków.
Jeszcze nieocieplanych, lekkich i wygodnych.

Jedyna takie znalazłam całkiem nieoczekiwanie.

Moja teściowa jest fanką pewnego sklepu internetowego. Bonprix. I tak zamawiajac dla niej niedawno bluzkę weszłam na dział obuwniczy a tam patrzę idealne kozaki dla mnie.
Oczywiście jaka cena taka jakość. Nie jest to prawdziwy zamsz, ale są wygodne, marszczone i z szeroką cholewką. Takie jak sobie wymarzyłam. Oby tylko jesień była słoneczna bo na deszcz się nie nadają ;)))
Podobają się Wam?



10 komentarzy:

  1. Ale tu fajnie u Ciebie - będę zaglądać :)
    Również zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, sama kupiłam w tym roku podobne.... mam nadzieje że będą sie dobrze nosić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kozaczki tyle że przez ta pogode to bardziej kalosze nisz zamszaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci taki styl :-)
    Ja osobiście nie przepadam za brązowym i źle się w nim czuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego, co pamiętam, ten żółty odcień był już modny w zeszłym sezonie. Wygląda genialnie, więc mam nadzieję, że będzie go można spotkać także we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te kozaki! Ja przeciwnie, wiekszosc butow mam na plaskim obcasie, wiec dla mnie sa idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie podoba mi się brązowy kolor choć nie twierdzę, że te kozaki są brzydkie.
    Ps. Nienawidzę jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że podobają. U mnie praktycznie wszystkie buty na płaskim. Może gdybym do pracy jeździła autem, to byłby obcas, bo lubię, a tak...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat :* Wszystkiego dobrego. No przede wszystkim ZDROWIA :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...