piątek, 29 lipca 2016

Balkoning. Relaxing. Pleasure.

Nie mam ogrodu, nie mam działki.
Mam za to miejsce,
które może być substytutem tych dwóch opcji.
Balkon.
Mieszkam w bloku. 3 piętrowym.
2 pokoje. 49m2.
Od roku prawie 3 pokoje, metraż ten sam,
ale po remoncie mamy w Salonie Aneks kuchenny,
więc tak jakbyśmy mieli M3 :PP
Ale nie wyobrażam sobie mieszkania bez balkonu.
A typu loggia to najlepsze rozwiązanie.
Same plusy :
Zadaszone, osłonięte od wiatru, chroni przed wścibskimi spojrzeniami sąsiadów :)

I wiecie kiedy nie pełni funkcji suszarni, najczęściej gdy jesteśmy w pracy


To pełni funkcję typowo relaksacyjną :









...spotkań rodzinnych :)








...prawie jak #urbanjungle







...funkcję dekoracyjną :)





...mini czytelniczą





14 komentarzy:

  1. U Was to każde pomieszczenie jest wielofunkcyjne- tak jak u nas. Ale trzeba się cieszyć z tego co się ma i pracować a nuż kiedyś spełnią się marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy małym metrażu ważna staje się funkcjonalnosc...
      na razie nam wystarcza...mniej do sprzątanie :))

      Usuń
  2. Na tak pieknym i kolorowym balkonie to aż przyjemnie odpoczywać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu...masz całkowitą rację. Odpoczywa się rewelacyjnie🌴

      Usuń
  3. Ładny ten Twój balkonik :) U mnie też oczywiście wielkofunkcyjny - aktualnie robi za pracownię ;) Maluję moje pierdoły :P Ale już jutro będzie 'salonowy' bo goście przyjeżdżają, więc musi wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz suszarni pełni też rolę zabawowe dla córy⛺🎨🌞

      Usuń
    2. Ni i mały relaks dla mamy :) to tak jak u mnie :) no i jeszcze mini ogródek ;)

      Usuń
  4. Super fotel - ten błękitny.Też o takim marzę, ale chyba mi się nie zmieści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest duży to fakt..chciałam dwa..ale za bardzo zagraciłyby balkon..

      Usuń
  5. Piekny i duzy masz balkon! Ja obecnie jestem posiadaczka ogrodu, ale wychowalam sie w mieszkaniu z balkonem. Uwielbialam na nim przesiadywac! :) Kiedy wynajelismy z M. pierwsze mieszkanie, najbardziej bylam niepocieszona wlasnie, ze nie bylo tam chociaz malenkiego balkonika. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana...Ty to masz raj...ale tez musisz o niego dbac :)
      ale za to dla dzieci - super sprawa co? ;p

      Usuń
  6. Bez wątpienia chętnie napiłabym się tam kawki i odleciała relaksując się w najlepsze. Możesz być dumna ze stworzenia takiego miejsca. A Hanka- no jaki to jest słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kochana, na pewno...ja często ma odlot :))
      dziękuje...miło czytac takie komplementy, hihi

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...