poniedziałek, 4 lipca 2016

Pokój Hani. Zmiany.

Pokój Hani nabrał w końcu dziewczyńskiego look-u.
Udało się sprzedac brązowe mebelki, które dostała od Nas w spadku po remoncie Salonu.
W zamian za jedną komodę. Która w zupełności pomieściła rzeczy i czesc zabawek.
Rozsiądźcie się wygodnie. 
Zapraszam do królestwa Hani.








Nie pozbyliśmy się jeszcze stolika Mamut z Ikei. 
Idealnie sprawdza się do zabaw przy domku dla lalek.
Białe burko z Ikea czeka sobie spokojnie, aż Hania podrośnie. 
Na pewno nie będzie stac bezczynnie. Już mamusia się o to postara. 
Dowód? Dzisiejszy post pisał się przy nim :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pokoik. Podoba mi się łóżko i biurko, są extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Gosiu, starałam się dopasować jedno do drugiego, tym badziej , że łóżeczko było kupowane dużo wcześniej.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. kiecka robi furorę. Przywieziona od babci , jest zakładana przez Hanie praktycznie na każdy bal...bo cudnie się kręci :)

      Usuń
  3. Bardzo przytulnie :) Ja jestem właśnie na etapie urządzania i mam pytanie. Jaki materac wybrać dla dziecka, ktoś ma doświadczenie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...