poniedziałek, 14 lipca 2014

"Dobre relacje"

Dawno na blogu nie było tematu z serii "Skrajna Poleca"..
a ostatnio zaczytuje się w kilku nowych..na tyle zajmują mi czas, że zaniedbuje własnego bloga :)
ale co tam...
Wiecie, ze rozstrzał blogów tzw. parentingowych w mojej czytelni jest u mnie ogromny..
Uwielbiam Was wszystkie, bo od każdej z Was czegoś się uczę, podchwycę, czasem z Wami się poużalam, czasem potraficie mnie rozbawić aż do oplucia monitora :))...



Sama jestem matką, która do pewnego czasu miała o sobie raczej kiepskie mniemanie..no po prostu uważałam, że jestem beznadziejna...wspierałam się tysiącami poradników, które jedyne co robiły to utwierdzały mnie w poczuciu winy, że jestem kiepską matką.. może nie umiałam ich czytać, może nie umiałam złapać dystansu? nie wiem...
Jedyne co zauważyłam, że przy drugim więcej kieruję się intuicją, choć też zdarzają mi się wpadki :)


Chciałam wam polecić blog, który przeczytałam od deski do deski.
O pięknym rodzicielstwie.
I nie ma tam moralizowania, są przykłady poparte własnym doświadczeniem, a opisane tak, że czasem łezka w oku się kręci, że tak można do dziecka podejść. Że zamiast drzeć papę, wkurzać się, można spróbować czegoś innego...


Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do Małgosi na bloga Dobre relacje :)


buśka i miłego tygodnia

5 komentarzy:

  1. Ooo ja na pewno tam zajrzę :)
    Dzięki :*
    Buziole i wszystkiego dobrego na cały tydzień :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Monia...tobie również i z tego co czytałam bardzo pozytywny weekend :)) oby nastrój długo się u was utrzymał..buziaki

      Usuń
  2. Gosia, każde dziecko jest inne, a najgorsze, że dziedziczą nasze geny- jak ja tego nie lubię- wiesz, powtarzalności...
    Zajrzę z pewnością, bo zawsze polecasz coś dobrego :)
    {Pozdrawiam
    .eksperyment-przemijania.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za polecenie. Lecę poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz sprawdze co tam dobrego radzą,bo przyda sie na przyszłość ;) Całkiem niedaleką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...