środa, 23 lipca 2014

Zwyklak z kibla..czyli sezon na jelenie

Upał..upał..upał..
niemiłosierny...
Jednak sytuacja ulega zmianie, temperatura znacznemu obniżeniu po przekroczeniu progu pracy...
klima robi swoje.. jeszcze nie odmraża uszu, ale rękaw 3/4 i długie spodnie grzeją moje, jeszcze do niedawna rozgrzane z dworu ciało.


Motyw przewodni dzisiejszej stylizacji to oczywiście - jeleń - ostatnio ich nie brakuje - szczególnie na remontowanych odcinkach ulic naszego pięknego miasta.

bez głowy


z jej fragmentem i nowym kolorkiem - coś a'la śliwka :0



fotka w okularach, prezent od salonu fryzjerskiego :D
taki miły suprice :)

Miłej środy...

11 komentarzy:

  1. lubisz tak pozować? :)
    ja to średnio ;)
    fajny musisz mieć ten kolorek na włosach :) na fotce ciężko się przyjrzeć dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na samym początku zakładania bloga, chciałam aby szedł on w kierunku bloga modowego. Nic nie wyszło z planów bo nie mogłam patrzeć na swoje zdjęcia...od kiedy robię je z przymrużeniem oka, łatwiej mi je zaakceptować :)
      To fakt, w realu wygląda zajebiście :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tej klimy, oj zazdroszczę:).
    Nazwa serii mnie rozwala:), zwyklak z kibla, prawie poetycko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co będę koloryzować, skoro jedyna przestrzeń do zrobienia zdjęcia w ciszy i spokoju to służbowe WC? :DD

      Usuń
  3. "zwyklak z kibla" :D hahahaha padłam :D
    Klima i mnie by się przydała, bo pot po tyłku cieknie:/
    Jeleń superancki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w domu mamy wiatrak, w pracy klimę, na dworze +40 - i jak tu nie mieć.. kataru?? :PP

      Usuń
  4. bardzo fajny zestaw... czy mi się wydaje, czy Ty coraz szczuplejsza?.... :)
    miłego Małgosiu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe...zgubiłam gdzieś ze 2kg, jak chłopaków nie było w domu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny jeleń ;) Lubię TO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię jak widać na załączonym "obrazku" takie motywy plus bluzki kimono :)

      Usuń
  6. Piknie, piknie, aż jeleń oczy mruży...
    Gosia ładnie się prezentujesz- "Do góry biust!"
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...