czwartek, 10 marca 2016

Post urodzinowy

Dziś stuknęło mi 41 wiosen.
Dostałam życzenia od mamy, że całkiem fajnie brzmi 40+. Ma kobieta poczucie humoru
Piękny wirtualny bukiet od siostry.
Poranne życzenia do męża.
Poranne życzenia od córki i prezenty od niej : kasa fiskalna, pudełko kredek i puszka ...ekhmm..przygotowała się dziewczyna :))
Cudowny prezent od Syna. Zdrowie. 2 tygodnie zapalenia oskrzeli, a dziś podczas porannej wizyty u lekarza. Osłuchowo - czysty.


Zrobiłam do pracy mega słodki tort bezowy z tego przepisu. dzięki Aguś. jestem królową, hehe.


A sobie zrobiłam taki prezent :



Przeczytałam u Moniką tą recenzję.
Kupno tej książki to była tylko kwestia czasu.
Nie jest to typowy poradnik. Wiele rzeczy jest mi bliskie, niektóre już znane, część zaczynam "wykorzystywać" na dzieciach :P








zdjęcia pochodzą STĄD

miłego dnia




14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najwspanialszego Gosiu!!! Samych pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Marysiu. mam przy sobie wspaniala rodzine i przyjaciol. to jest najwspanialsze :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! Fajna z Ciebie kobietka 40+ :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak milo przeczytac taki uroczy komplement. warto bylo sie wygadac dla takiego uznania... pzdr

      Usuń
  3. Kurcze ja bym chciała za 11 lat być taką fajną babką. Sto lat. Dużo zdrowia i energii do dalszego prowadzenia bloga.
    Mi w tym roku za niecały miesiąc a dokładnie 9 kwietnia stuknie 30! I aż Ci powiem, że jakoś dziwnie będzie nie mówić tej 2!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to moge ci zagwarantowac ze bedziesz miala w moim wieku samodzielne i prawie odchowane dzieciaczki. a to prawdziwy skarb. wiem co pisze jako obecna mama 4 latki :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ooo podobno od setki w gore wyplacaja podwojna emeryture, hebe....
      ps. dziekuje za pamiec

      Usuń
  5. Gosiu, wszystkiego najlepszego!
    U mnie za 10 dni też zmiana kodu z przodu (spodobało mi się to powiedzenia w ubiegłym roku u Ciebie). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej gonisz mnie :)). u mnie nastapila nieco zmiana mentalna i jakos wieksza dbalosc o zdrowie.
      ale masz dobra pamiec. faktycznie "zmiana kodu na 4 z przodu" byla haslem przewodnim w zeszlym roku :))

      Usuń
  6. Ach, Gosia... Piękny wiek :) I powiem Ci, bez cienia kokieterii, że naprawdę nie wyglądasz na te 41!
    Wszystkiego NAJ Kochana! Żebyś była po prostu szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. mowia ze najlepszym makijazem dla kobiet to USMIECH i ostatnio czesto gosci na mojej twarzy, choc zmarszczek przybywa to w sercu wciaz 21 wiosen :))
      dziekuje serdecznie za zyczenia...
      ps. wzruszyla mnie dzis kartka od naszej kolezanki blogowej " Młooooniki".. kojarzysz? czasem tesknue za jej postami :))

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...