środa, 13 maja 2015

Dziś znów paskowo...

Paski, paski, paski
Kropki, gwiazdki i...paski to jeden z moich ulubionych wzorów.
Zarówno w modzie jak i we wnętrzach...
Taki marynistyczny akcent.
Latem - uwielbiam..

paski na ścianie...




jako dodatki...
np. zasłonki
 a może dywanik?


albo pościel?



a może marynistyczne obrazki?



a może oryginalny wieszak?


proporczyki na urodziny w stylu marynarskim?

a może na ... słodko?


komu szampana?


kocyk, dywanik, a może pościel?


oczywiście nie mogło zabraknąc w zestawach ubraniowych


a może wystarczy tylko taka torba?


coś na pazurki?


A Wy? Co byście dla siebie przygarnęli?
Co Wam .. pasuje?

*****

a tu dowód mojego zakupoholizmu i uzależniania od pasków :)
Biedronkowe balerinki w granatowo-białe paski - 18zł :PP







24 komentarze:

  1. Pokój dla chłopca - cały :), pierwszy zestaw ubraniowy i torebkę z czerwoną zawieszką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak kochana widze Cię z Tą torbą...Kate Spade...- świetny wybór - torba z klasą...

      Usuń
  2. WSZYSTKO! Oprócz tej ściany w biało-szare pasy z pierwszego zdjęcia- bo już taką mam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz zdjęcie na blogu? chętnie obejrzę :)

      Usuń
    2. Co prawda nie w roli głównej tylko jako tło ;)
      http://theghostinmyhome.blogspot.com/2015/03/project-metal-coffe-table.html
      Miłego!

      Usuń
    3. o bosze...cudnie jest...
      ps.dzięki za linka!

      Usuń
  3. pościel już sobie... yyy Mai sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja całkiem nieświadomie kupiłam granatową w białe gwiazdki, a jak przyszła okazało się, że druga strona jest w...granatowo-białe paski, hehe

      Usuń
  4. W modzie lubię paski. W domu mam tylko zasłonki w pasy, ale marzy mi się więcej tego wzoru. Pierwsza inspiracja cudowna... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasy na ścianie z pierwszego zdjęcia, właśnie zamierzam kupić tapetę, co prawda paski drobniejsze i w pionie miały być, ale teraz nabrałam wątpliwości.... A i torcik, za tydzień mam urodziny chrzesnicy, byłby idealny;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od efektu jaki chcesz uzyskać...poszerzyć pomieszczenie czy sprawić aby wydawało się "wyższe"?

      Usuń
    2. chyba głównie ożywić;-) jest i szerokie i wystarczajaco wysokie, ale takie spokojne...

      Usuń
    3. a to chyba dobry wybór..paski na pewno spelnią swoję role...pzdr

      Usuń
  6. A mnie zaintrygowała pasiasta łazienka.. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski obok gwiazd to mój ulubiony wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki, gwiazdki, paski - to moja ulubiona trójca :)

      Usuń
  8. paseczki <3 fajne buciki ale takie ze szpicem w mojej sytuacji nie wchodzą w grę ;)
    ja z pasków to lubię bardzo na ubraniu!
    buźa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za szpicem, ale te mnie zaskoczyły bo dobrze się układają i są szerokie po włożeniu stopy..

      Usuń
  9. O bardzo fajne inspiracje. Super te paski w pokojach na ścianach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. cięzko wybrac tyle tego w necie, że szok...

      Usuń
  10. hahahaha, a ja dziś napiszę coś co pewnie niektórych zdziwi :P
    No, bo tak :) Generalnie paski to mi się podobają, ale na kimś i u kogoś :P
    Sama nic w paski nie ubiorę, bo kiedyś ktoś mi powiedział, że pogrubiają :P
    a paski w domu powodują u mnie pomieszanie z poplątanym :P
    W oczach mi się dwoi i troi :P
    Ale inspiracje piękne :)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też tak mówili...wiesz gdzie to mam? :PP
      a to co piszesz o pomieszaniu..mnie się inspiracje bardzo podobają, ale nigdy w takim pomieszczeniu nie byłam i jestem ciekawa czy bym odpoczywała??
      buziaczki...fajnie cię "widziec",,,

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...