niedziela, 10 maja 2015

Home sweet home, czyli pepcowy "domek" raz jeszcze

Pamiętacie półeczki - domeczki z Pepco?


Podobno jest teraz na nie przecena napisała mi Ewa...
A u mnie mały spontan.
Kupiłam biały mazak. Przydaje się do zaznaczania dziecięcej własności.
Tak oznakowuje zabawki Hani, które wynosimy na plac zabaw. Pamiętam jak w zeszłym roku co chwile musiałam dokupowac łopatki, grabki, bo zawsze albo nam ktoś zadziubał, albo zostawiałam w piaskownicy bo myślałam, że to cudze...
Dziś rano oznakowałam deskorolkę Syna. I tak mnie naszło, aby jeszcze coś "zmalowac"... :)






12 komentarzy:

  1. Oglądałam je ostatnio i od razu przypominał mi się Twój post :)
    Może i ja się skuszę i kupię kilka do nowego wnętrza :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia pisała, ze są po 10 zł te duże...były po 30..więc warto sprawdzic...
      Trzymam kciuki za remont u Ciebie...

      Usuń
  2. Ciekawa jestem w jakiej są teraz cenie... Pamiętam, że podobały mi się, ale musiałabym kupić od razu ze trzy a to trochę za wiele.
    No fajnie zmalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała zmiana...ale fajnie się czuje gdy na nią patrzę i czytam :)

      Usuń
  3. normalnie dekoratornia się tu robi ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana daleko mi do takich progów, ale komplementa przyjmuje :)

      Usuń
    2. Śledzę twojego bloga od jakiegoś czasu i naprawde fajnie urządzasz swoje mieszkanko :) tez lubie dekorować,urządzać,zmieniać za pomocą kilku drobiazgów.
      Chyba lubisz drewniane ozdobki tak jak ja - ostatnio zaopatrzylam sie w świecznik od fajnej babki na fejsie.Ma profil o nazwie Różowy Słonik.Zajrzyj,może Tobie tez sie spodoba:) co najważniejsze ma tanio i ladnie:)

      Usuń
    3. dzięki kochana. odkąd pamiętam uwielbiam przestawiać, aranżować. wierzę w moc dodatków.
      uwielbiam czerpać z inspiracje od doświadczonych koleżanek. a każda pierdołka sprawia mi mnóstwo radości, a kiedy zrobię coś sama - mam mega satysfakcję :)
      pzdr i dziękuje za odwiedziny..

      Usuń
    4. No jak się zrobi samemu to dopiero satysfakcja jest ogromniasta;-))

      Usuń
    5. masz całkowitą rację..nawet taki drobiazg poprawia humor... :)

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...