środa, 29 kwietnia 2015

SKRAJNA POLECA, przegląd prasy blogowej

Mało ostatnio zaglądam na bloga...pochłonął mnie "Kevin Spacey"...a przede wszystkim jego rola w serialu House of Cards..i tak mam, że dopóki nie obejrzę wszystkich sezonów, chodzę jak zombi :PP.
w wolnych chwilach, wieczorami, znajduje jeszcze nieco czasu na książki...obecnie podczytuje ciekawą książkę K. Bosackiej "Żegnaj pulpecie"...
A kiedy znajduje czas na internet to przepadam w gąszczu ciekawych postów innych blogerów...
dziś mam dla Was 5 smaczków :)


a więc zaczynamy :


1. Jak zrobić proste pojemniki na przyprawy... TU
estetyczne, wygodne, tanie pojemniki na przyprawy...ja też chcę coś takiego w kuchni :)


2. Co miała na myśli Carrie Bradshaw ...TU
Przyznaje bez bicia - jestem "dzieckiem" Ally Mcbeal i Carrie Bradshaw - już wiem czemu czasami jestem taka infantylna, albo ...skrajna :P


3. Zastosowanie Sody oczyszczonej ... TU
ja praktycznie jeszcze nigdy jej nie kupiłam...ale skoro lubię kwiaty cięte w domu...przyda się :0


4. Zbliża się weekend, co powiecie na takie śniadanko do łóżka ? :)... TU
wygląda bosko i niesamowicie apetycznie :)


5. Największe bzdury o psychologach ... TU i TU
czasem człowiek potrzebuje wsparcia, ale wciąż wizyta u psychologa ławi się jako słabość, wstydzimy się przed najbliższymi...a Ja uważam, że nie ma lepszej pomocy dla samej siebie gdy czujesz, że tracisz grunt pod nogami...


miłej lektury...

9 komentarzy:

  1. Hehe ...coś sie z tego zawsze przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) Na pewno zajrzę :)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem..jak znajdziesz chwilę czasu :PP
      czytałam o badaniach. obyście w końcu trafiły na kompetentnego lekarza...

      Usuń
  3. Fajny patent z tymi parówkami i jajkami. Ale nie przepadam za takimi śniadaniami. Chociaż, gdyby choć raz ktoś mnie zrobił śniadanie- to zjadłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam parówki...choc wiem jakie są niezdrowe...jajka też mogłabym jesc codziennie...
      ostatnio jednak dużo sałatek w moim menu...ale raz na jakiś czas chyba nie zaszkodzi?
      ps. jak przygotowania do komunii? coś na smutno ostatnio...czuc jakąś..rezygnacje Martuś...

      Usuń
  4. Ja tez namiętnie oglądam The House i przynajmniej dwa wieczory w tygodniu mam zarezerwowane dla tego serialu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już jestem na drugim sezonie...wciąga niesamowicie... :))
      pzdr

      Usuń
  5. Dziękujemy bardzo :)
    Basia i Monika Zrób TO.no

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...