piątek, 10 kwietnia 2015

Gadżety balkonowe

Moje przygotowania do "metamorfozy" balkonu, czyli przystosowania go do tego aby miło spędzało się na nim czas, zarówno w dzień jak wieczorami, poprzedzam tzw. research-em... czyli najpierw robię tzw. rozeznanie na lokalnym rynku.
Przede wszystkim po to aby po zakupach nie okazało się, że mam wszystko z innej parafii...
Podstawową potrzebą jest dla mnie stolik i krzesła. Szukam czegoś w niewysokiej cenie. 
Piorytetem staje się pomalowanie balustrady. Oraz kupno i przymocowanie osłonki balkonowej. 
Reszta to takie małe luksusiki : kwiaty a wraz z nimi nowe donice, lampiony, poduszki, dywan, regał na różne pierdolitka...
Na balkon postanowiłam przeznaczyc 300zł.



Byc może z wielu rzeczy po prostu zrezygnuje, albo poczekam na promocje, lub wykorzystam stare zestawy z piwnicy, bądź przejadę się na naszą giełdę staroci. Może tam coś wyniucham :)
A to fotki rzeczy, które wpadły mi w oko podczas ostatnich poszukiwań  zarówno w mieście jak w internecie....
Może i Wam coś przypadnie do gustu....
  
*
JYSK
 Te krzesełka szczególnie przypadły mi do gustu, małe lekkie, a gdyby jeszcze miec z takim widokiem :)

*
JYSK
*
JYSK
 coś podobnego mam w piwnicy...

*
JYSK
 widziane w Jysku w bardzo korzystnej cenie

*

JYSK
 lampiony tworzą romantyczny nastrój 
 *
JYSK

H&M HOME
poduszki aby grzały dupcie wieczorami :)

*

H&M HOME
coś pod nóżki tez by się przydało

*
JYSK

 regalik na pierdoły :p

*

JYSK

*
H&M HOME


 kosze na kocyki
*
ALLEGRO

osłony balkonowe

...większośc zdjęc pochodzi ze strony Jysk, H&m home, Allegro...

12 komentarzy:

  1. Właśnie szukałam kilku inspiracji na balkon :) Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki. moje to kropla w morzu...fakt wybralam takie w moim guscie :)

      Usuń
  2. W zeszłym roku po raz pierwszy urządzałam balkon. Pamiętam ile nad tym całym myśleniem zleciało mi czasu. Potem rysowanie, sprawdzanie co w sklepach piszczy i na co mogę sobie pozwolić. Zaczęłam kupować już od lutego, aby finansowo się to wszystko rozłożyło. Polecam osłony balkonowe, są i praktyczne i dekoracyjne. Moja jest wiklinowa i nie mam z nią problemów. Krzesełka i stoliczek wybrałam z Leroy Merlin, akurat była promocja. Są z drzewa egzotycznego i są też składane. Na ścianie zamontowałam treliaż, pełni funkcję bardziej ozdobną niż praktyczną. Kwiatki rozsadziłam w donicach zarówno na balustradzie jak i w koszach. Odważyłam się też na pomidorki malinowe i koktajlowe. Cieszyłam się nimi całe lato. Warte uwagi są też truskawki zwisające. A w tym roku upatrzyłam już parasol mocowany do balustrady i dywanik. Z warzyw dojdą ogórki i papryka:) Nie mogę się doczekać letnich wieczorów:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Kasia mój blog ->Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo. dajesz motywacyjnego kopa. zazdroszcze reki do roslin. nie planuje nic hodowac bo i tak cudem nie wiedna mi kwiaty jak nie zapomne o podlewaniu :)

      Usuń
  3. Wszystko jest takie piękne... Tylko jak tu pogodzić nasze potrzeby z potrzebami dzieci na tak małej powierzchni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczegolnie jak sie wstawi basenik albo piaskownice, prawda? :)
      my musimy isc na kompromis...basen do poludnia a wieczorem sjesta dla rodzicow :))

      Usuń
  4. Czytam, oglądam i podczas mojego czytania i gapienia się na te piękne fotki słychać same ochy i achy :):):)
    Rozpieszczasz nas Gośka :) Świetne inspiracje :)
    Muszę podsunąć pomysły Mamie, Ona ma gigantyczny balkon :)
    Buziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajno ze sie podoba. sezon balkonowy uwazam za otwarty :))

      Usuń
  5. Wczoraj poczyniłam pierwsze prace balkonowe, też już myślę o jakiś dodatkowych gadzetach :)))
    Miłego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze bede mogla podziwiac efekty twojej pracy Marysiu...pzdr

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za realizację, propozycje - świetne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...