piątek, 7 sierpnia 2015

Migawki z pokoju Syna...ujęcia leniwej Matki... z łóżka

Wykorzystałam chwilę gdy moje Anioły grały w "koszykówkę".
Rozłożyłam się na łóżku młodego i zaczęłam pykać fotki.
Jeny jak się umęczyłam aby je sfiltrować, przyciąć i usunąć moje zgrabne uda...
takie zdjęcia se machnęłam.
Prawa strona pokoju gdy będzie łóżko zasłane i ogarnięty bajzel na biurku, co by nie razić poczucia estetyki i wrażenia, że u nas wiecznie bałagan :PP

ps. i pomyśleć, że jeszcze miesiąc temu gotowałam tam...obiad :))


8 komentarzy:

  1. Pięknie! Mina syna mówi wszystko (chociaż trochę niewyraźna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie to "rozmazanie" , bo Syn nie ma parcia na szkło (czytaj : blog Matki)...
      A szczęśliwy jak nigdy :)) to fakt.

      Usuń
  2. Gosiu usunęłaś opalone uda :)))
    Pokoik cudny, mebelki mnie zaintrygowały....robione pod wymiar?
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie blade jak ściana...nie mam kiedy się opalić, buuu
      Nie...mebelki zwykłe z Agaty Meble - seria Play
      buziaki Martuś

      Usuń
  3. Uwielbiam te wnętrzarskie posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie sie wszystko skomponowalo! A synal jak widac przeszczesliwy! :)

    Nie pamietam czy kiedykolwiek widzialam u Ciebie na zdjeciach "bajzel". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak myślisz czemu tak rzadko puszczam posty? Bo nie ma kiedy posprzatac, hehe
      ej, wiadomo jak to jest z dziećmi...a mamusia lubi jak wszystko jest na swoim miejscu.
      Musze zainwestować jeszcze w parę koszy aby łatwiej sprzątać ich zabawki. Ostatnio Hanka na hasło "posprzątaj" - odpowiada "Ale Mamo, jestem źmęciona"...ehhh.

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...