czwartek, 6 sierpnia 2015

Łupy z Netto i Matka na ściance.

W końcu dotarłam do zdjęć moich łupów z Netto.
W moim mieście są ich dwa.
Chyba wybrałam się za późno (czytaj : dzień po ofercie) bo trafiłam wręcz na pojedyncze egzemplarze. A cudeńka były. Same zobaczcie.
Docelowo trafią do pokoju Hanki, jak już uporam się z tym burdelem, który po remoncie nie zamierza zniknąć.

Chusta tez jest z netto. Zajebiście się komponuje z moją nową torebką :PP.
A zdjęcie wyjątkowo nie z kibla...Mamusia udostępniła mi swoją ścianę :))



12 komentarzy:

  1. Eleganckie łupy ;) Mnie najbardziej podobają się spinacze i butelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelek akurat było dużo.. dokupiłam jeszcze dużą do mojej nowej kuchni :))

      Usuń
  2. Świetne rzeczy:) Bardzo podobają mi się butelki:) Pozdrawiam:) http://fabricandcolor.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz musze jakoś je rozplanować przestrzennie. Niebieska butelka już trafiła do Syna...Róż zostaje w pokoju córki :)

      Usuń
  3. a ja ciągle jeszcze drobiazgów nie kupuję, bo wszędzie jeszcze jest coś do zrobienia, na razie wiec prawie bez dekoracji, ale kiedyś mam nadzieje że i ja sie nadekoruję i dom nabierze wyrazu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny wiesz jak Ja się powstrzymywałam przez te ostatnie miesiące??
      Ja uzależniona wręcz od takich pierdółek musiałam zacisnąć zęby...teraz - po remoncie takie zakupy to czysta przyjemność bo nie kupuje "bo jest tylko ładne", ale przede wszystkim funkcjonalne i pasuje do wnętrza :))

      Usuń
  4. Udane łowy ;) Super rzeczy można znaleźć w marketach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealne do pokoju corki. pastelowo- rozowe dodatki nieco ozywia jej miejsce do zabawy. supet komponuja sie i z szaroscia i brazem :)

      Usuń
  5. Przeszłam dzisiaj koło tych cudów, potem wróciłam i już wyciągałam po nie rękę. I skarciłam się w myślach. No bo jeszcze bajzel w domu, a już za dekoracjami zaglądam. A te klamerki są świetne, do pokoju chłopaków byłyby jak znalazł. No chyba się po nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena tez zabojcza...4 zł :)... ja wróciłam i kupiłam dla niani. byla zachwycona :))

      Usuń
  6. Ja też byłam w netto i się zakochałam, ale nie mam gdzie trzymać, bo tak już bym pewnie kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja część trzymam w szufladzie, bo trochę się zagalopowałam, hihi

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...