wtorek, 30 grudnia 2014

Jedyny taki czas

kiedy nie mogę oderwać oczu od blichtru..
kusi mnie swoim blaskiem, nie przeszkadza mi wówczas jego tandeta, naszyjniki z jablonexu noszę niczym klejnoty królewskiej rodziny :))
i te cekiny...jedyny taki dzień, w ktorym ich założenie wyzwala we mnie "królową nocy"...

Sylwestra spędzam na tzw. domówce i jedyne co się waham to nad kolorem miniówki :))


gdyby na którąś z Was naszedł taki "cekinowy szał" natchnienia szukajcie TU, nigdzie indziej nie znalazłam cekinowej spódniczki :(
a na lumpeksy nie miałam czasu


Kochane(ni)...do siego Roku...oby nie był gorszy niż ten obecny...
spełnienia marzeń, szczytnych celów, spokoju i zdrowia, miłości i dużo uśmiechu
od Skrajnej...

ps. i wybrałam "srebro" :)


20 komentarzy:

  1. Ja również życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku.
    PS: srebrna wydaje mi się najbardziej sylwetrowa ze względu na wielkość cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje...wybrałam srebro...i teraz tylko pędzę wybierać dodatki :)
      i oczywiście dla was również cudownego Roku 2015

      Usuń
  2. Kreacja wystrzałowa!
    Życzę udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje...raz w roku można wyglądać jak..choinka, hihi, czyli świecić się jak 1000 gwiazdek...
      a zabawa zobaczymy, bo małżon coś pokasłuje. na szczęście wizyta pana Doktora postawiła go na duchu :)
      nawzajem kochana. oby był jeszcze lepszy dla Nas wszystkich.

      Usuń
  3. szałowa kreacja :) udanej zabawy życzę i wspaniałego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...najważniejsze aby towarzystwo dopisało i humory :)
      i nawzajem wszystkiego naj :)

      Usuń
  4. Złota ! Jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tysz pikna, ale złoto to nie moja bajka...ja raczej typ chłodny :)
      pzdr Aniu

      Usuń
  5. Ja bym wybrała złoto. Srebro mam na co dzień. Życzę Ci udanej zabawy i wszystkiego naj w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana. też wszystkiego najlepszego dla całej rodziny :)

      Usuń
  6. Ja pitolę, Gośka, nie zawstydzaj mnie! Ja dziś uprałam legginsy (nie błyszczące), żeby mieć coś na moją domówkę, a Ty z takimi kieckami wyskakujesz :)
    Kochana, będziesz wyglądała zabójczo! Baw się dobrze, wytańcz za mnie, i z całego serca życzę Ci, żeby ten Nowy Rok przyniósł Wam wiele wiele dobrego, głównie jako rodzinie. I zdrówka. Bo w naszym wieku to już nie wypada nie życzyć sobie zdrowia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieję, że mnie biodro nie zawiedzie i parę kawałków dam radę przetańczyć (jessuuu, brzmię jak stary fortepian, ale co zrobić, to już nie lata 20ste, hehe)...
      zdrowie najważniejsze...a potem pogody ducha, uśmiechu, cierpliwości do naszych milusińskich no i do małżonków :)

      Usuń
    2. I jak tam bioderko? Podołało? Gosia, Ty mi tłumaczyć nie musisz, mam podobnie, jak nie bolące kolano, to głowa... A cierpliwości? Morze całe, bo my z małżonkiem już nadąsani. Eh, witaj nowy roku...

      Usuń
  7. Łooo matko kochana, a ja wystąpię w dresie, tylko dziurę na dupie muszę zszyć, bo tak trochę siara witać Nowy Rok w takim stylu :P Gośka Twoje kreacje rewelacyjne, będziesz wyglądała zabójczo! Życzę Ci Kochana szampańskiej zabawy i udanego wskoku w Nowy Rok!
    Samych wspaniałości!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Monia...spoko do dresu tysz zakładam odlotowe kolczyki :)
      ja również życzę Wam dużo spokoju, uśmiechu i spełnienia marzeń :)

      Usuń
  8. Cudna stylizacja na sylwestra! :)
    Wszystkiego dobrego w 2015! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje...i również naj, naj, naj 2015 :) oby był jeszcze lepszy :) pzdr

      Usuń
  9. stylizacja zarąbista, uwielbiam czerń i srebro, a szczególnie srebro.... :)))))))
    najlepszości Gosiu w nowym roku ......

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten drugi zestaw jest świetny. :-)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego w nowym roku. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...