sobota, 13 grudnia 2014

Służbowa wigilia

Ten sam lokal.
Ta sama ekipa. 7 chłopa i Ja...
To samo pyszne menu.
Choc krewetki to ja wolę w panierce, ale łosoś dał radę.

Brzuch mnie boli do śmiania. A śmiac to Ja się potrafię. Nie bez powodu, kierownik zatyka uszy "Dziewczyno, Ja przez Ciebie dziś ogłuchnę"...

W tym roku, na szczęście, to nie lody były hitem...

- "Gosia, czemu nie pijesz?"
- "No bo ja na trzeźwo jestem bardziej ... zajebista" :)))

No i tak doskonale się bawiła, nasza królewna i ..siedmiu krasnoludków...

ps. I trzeba miec to szczęście i byc kobietą, aby iśc do łazienki i trafic na dziewczyny z FESTIWALU ZUMBY :))...naprawdę frekwencja dopisała...szkoda, że nie zachciało mi się siusiu ciut...wcześniej...







18 komentarzy:

  1. Hahaha ;) Dobry tekst. Muszę go wypróbować :P
    Fajnie jest chyba być takim rodzynkiem w zespole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czasami to ma swoje plusy. Gorzej gdy mowa o równouprawnieniu i np. zimą dostaje łopatę do odśnieżania parkingu...także...tego...

      Usuń
  2. Ja to zawsze mówiła, że z facetami pracuje się najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to prawda...facet przynajmniej powie prosto z mostu a nie knuje intrygi lub obgaduje...choc moi panowie też aniołami nie są, hehe

      Usuń
  3. Z facetami jakoś zawsze łatwo się dogadać :) i jakoś tak wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, wesoło, wesoło...nie tylko na imprezie, w pracy też można się czasem pośmiac... :)

      Usuń
  4. Zapamiętam sobie ten tekst ;-)
    Dzięki za uśmiech przed snem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co..śmiech to samo zdrowie...a tekst niech się niesie w świat :)

      Usuń
  5. Ja na studiach byłam jedyną dziewczyną w grupie, a jedną z trzech na roku;) Było fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyś byś studiowała na Polibudzie? :P

      Usuń
    2. Nie na samej polibudzie, ale na prywatnej uczelni założonej i prowadzonej przez ludzi z polibudy więc bardzo podobnie;)

      Usuń
  6. Ja mam wigilię służbową w piątek. Też na co dzień pracuję z samymi facetami...z tym, że obydwoje są moimi szefami..także ten.. ;) ale nie zmienia to faktu, że zawsze jest mega wesoło :) na szczęście wigilia będzie w ciut większym składzie.. i nawet będzie dodatkowo jedna kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się wie- żadne mi odkrycie :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...