piątek, 28 lutego 2014

DROGA Służbo Zdrowia...

Nie dośc że upadłam na finansowo to wiem jeszcze ...mniej, zanim zubożał mój porfel...

Fajnie, że ludzie idą na medycynę..gdyby jeszcze coś z niej wynosili...


Oficjalna wersja jest tak, że uczulona może byc na WSZYSTKO i NA NIC...

Nie ma to jak profesjonalna diagnoza...

Za to mam w garści plik recept na maści, kremy...

Najlepsza była Dermatolog, do której trafiliśmy z polecenia. Mianowicie przyjęła na w ...Klinice..ZABIEGÓW ESTETYCZNYCH... teraz mnie nie dziwi że widząc mnie z córką, zapytała :
"A kto jest Pacjentem?" Pewnie myślała, że Matka na botoks wpadła...

Oczywiście zapisano nam "nieśmiertelny" Zyrtec...

Po południu "trafiła" nam się okazja na wizytę u kolejnego dermatologa. Ktoś odwołał wizytę i zadzwoniono do Nas czy Nam pasuje...
Po porannym niesmaku, tu chociaż lekarz zasugerował pobranie krwi na Igt całkowite..Jeśli będą zmiany to spróbujemy zrobic testy z krwi. Mile też zaskoczyła mnie cena maści, które nam przepisał, w przeciwieństwie do wcześniejszej Pani doktor "Medycyny Estetycznej"...

No cóż, pozostaje czekac na wyniki, zobaczyc czy przepisane kremy złagodzą zmiany skórne...
A swoją drogą mają nazwę dolegliwości (Atopowe Zapalenie Skóry), a znalezienie PRZYCZYNY to tak naprawdę to cud, albo przypadek...

7 komentarzy:

  1. oj, trzymam kciuki za szybka i tanią diagnozę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, najważniejsze że "będzie życ", jak to zdowcipkował lekarz :P

      Usuń
  2. Ten Zyrtec to zaraz będą przepisywać nawet na biegunkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, "cudowny lek"....szkoda, że tak okropnie smakuje

      Usuń
  3. Czasami nie wiem co Ci napisać, bo brak słów i ręce opadają.
    Trzymam kciuki, żebyś w końcu trafiła na kogoś kompetentnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam AZS, moje dziecko miało pękniętą skórę na szyji z suchości. Polecam maści robione na bazie lanoliny, wody destylowanej , olej z wiesiołka, olej lniany i dietę wykluczającą konserwanty, owoce cytrusowe itd. Gdy będzieśz miała ochotę się skontaktować odpisz na komentarz to podam mój mail. Może będę mogła Ci coś podpowiedzieć bo też z tym walczyłam.Reni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reni, bardzo chętnie.. Raczkujemy w tym temacie, a zmiany na skórze ma naprawdę nieciekawe...pzdr Gosia
      ps. adres email jak powyżej...pocztę odbieram wieczorami...

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...