piątek, 27 września 2013

Dyskoteka w szkole....


a Tu pod weekend...
Będzie! Będzie zabawa!
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc...



16.00 Zawożę młodego na dyskę do szkoły

18.30 wraca do domu…

18.35 trzask drzwiami od pokoju..

18. 37 rzuca tekst „jak byś pytała jak na dyskotece to….STAŁEM POD ŚCIANĄ, SIEDZIAŁEM W ŁAWCE, RZUŁEM GUMĘ, PIŁEM SOCZEK….”

18.40 rzuca kolejny tekst „Dlaczego moja siostra jest taka mała..?!!” ???

18.50 kontynuuje „ Mógłbym z nią potańczyć…”

18. 55 z wyrzutem „ A w ogóle dlaczego chłopaki muszą prosić do tańca…? Sama kiedyś mówiłaś że teraz dziewczyny są wyzwolone”…

19.00 wtulając się we mnie „ No bo ja się trochę wstydziłem….ale jakby była W. to
NA PEWNO bym ją poprosił do tańca, w końcu byłem u niej w domu, pożyczałem od niej lekcje..
…a inne dziewczyny po prostu  za słabo znałem”… :-P

 

oj…chyba czeka go rozmowa z tatą…on najlepiej pamięta te „klimaty i dylematy”... J

10 komentarzy:

  1. Pewnie teraz to wielki dramat, ale i tak to słodkie:) A Tobie współczuję, nowe "problemy" przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, serce mi się kraje...
      on już by dziewczynę chciał mieć...cizas !...

      Usuń
  2. Świetna piosneka i fajny tekst. Zresztą teledysk kręcony na rynku mojego miasta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szoku byłam że to "Piersi"...synuś mnie uświadomił...taka teraz muza leci na błyskach w podstawówce :)

      Usuń
  3. biedny malutek...pierwsze rozczarowanie po imprezie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tak źle...jest postęp..rok temu w ogóle nie chciał pójść...już się boję co będzie za rok...w takim tempie.. chyba jednak mogę być spokojna... hehe

      Usuń
  4. Wielki dramat synusia, ja go rozumiem... Ale przez to jest taki uroczy i słodki, że bym go zjadła na surowo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak mam..czasami...a czasami ..."przez kolano"...

      Usuń
  5. Ja bym chętnie potańczyła :) Nie wiem co z tymi dziewczynami jest, chyba wstydliwe jakieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już 100 lat nie byłam na imprezie tanecznej...przydałoby się chociaż jakieś..weselicho :)

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...