poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zwyklak ...na randkę...

Sobota...Wychodzimy z domu...
- "Kochanie, jeszcze tylko fotkę strzelę przed wyjściem"

zdjęcia starą Nokią

cd soboty...Wyjście z domu mamy..
-"Kochanie jeszcze tylko ostatnią fotkę strzelę"

zdjęcia starą Nokią
 
Wracamy do domu. Małż wykończony po "mokrej randce ... znaczy się ... robocie", ale znoszący cierpliwie słit focie pyta kiedy mi się abonament w Play kończy...
- "A czemu kochanie pytasz?"
- "Ja bym zainwestował w telefon z dobrym aparatem..."

I poszłam do Play - i się waham...zaproponowali mi za złotówkę:
* Sony Xperia M lub Lg Swift L5 II.. Samsung twierdzą, że nie warto...

A Wy możecie coś doradzić dla antytalencia ... ? Który ładniejsze i wyraźniejsze zdjęcia robi?

6 komentarzy:

  1. kochana Gosiu z wyglądu bardziej mi się podoba LG ale nie mam bladego pojęcia jakie robi foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Xperię miałam i zdjęcia robi bardzo dobre. Teraz mam HTC i zdjęcia wychodzą też spoko, ale trzeba się mocno postarać, bo przy pstrykaniu się "zrusza".

    OdpowiedzUsuń
  3. o tej LV dzisiaj mówili, że dobrej jakości filmy kręci:)
    Zdjęcia też nienajgorsze :)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie Gośka już czas, bo nic na tych zdjęciach nie widać, nawet jak okulary wkładam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam się na telefonach, ale zazdroszczę długaśnych nóg :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...