środa, 7 października 2015

Enjoy your "cup"


Bardzo dziękuję Paniom z "Agaty" za ekspresowe załatwienie mojej prośby.
Zakochałam się w tych kubkach. Niestety na stronie internetowej zniechęciła mnie do zakupu informacja iż :

"Fuksja - przy zakupie w sklepie internetowym brak możliwości wyboru wzoru dekoracji"
 :(
No cóż, nie zniechęcona pojechałam do naszej Agaty w Kaliszu i zonk.
Kubków na sklepie nie było.
A wiecie jak to jest gdy się na coś nastawisz?

Za to były przesympatyczne Panie, dzięki którym zostałam uszczęśliwiona wybranymi przeze mnie kubkami, z dostawy, która dopiero wjechała.
:)
Czy to tylko mnie się wydaje iż w ulubionym kubku, kawa smakuje lepiej? :PP


ps. Gdybym mogła to bym pewnie wszystkie modele wykupiła, miski, talerzyki...są po prostu boskie :)



6 komentarzy:

  1. Lubie takie kubki z napisami. My mamy dwa nasze ulubione, jeden z napisem " My Coffee", drugi z napisem :Your coffee ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam kubki z napisami lub fajną grafiką...mam ich już spory zapas :)

      Usuń
  2. Fajny! I fajnie, że na takie panie trafiłaś. Pewnie, że do kawy musi być odpowiedni (czyli ulubiony) kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mile mnie zaskoczyły...pewnie rozumiały moje dylematy :))
      śmiałyśmy się, że chyba bym zbankrutowała gdybym tam pracowała...a one mają już "zakaz" przynoszenia nowych kubków do domu, hehe

      Usuń
  3. Ja mam też swój ukochany kubek do kawy. Ale ostatnio widziałam taki zarąbisty do samochodu z napisem a księżniczka teraz wypije kawę ale kosztował 48 zł i nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups...cena dość "zaporowa"...ten kosztował 8,99zł. Myślę, ze cena bardzo korzystna :), choć do auta się nie nadaje :(

      Usuń

Dziękuje...każdy komentarz mnie uskrzydla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...